大龄陌生人

How Do I Live - LeAnn Rimes

The little world of Ken:

《How Do I Live? 》——LeAnn Rimes

How do I get through one night without you
我該如何度過浻心愕囊雇?
If I had to live without you
如果我必須浻心愣钕氯?
What kind of life would that be
那會是什麼樣的人生
Oh I, I need you in my arms
我需要你在我的懷裡
Need you to hold
需要你的擁抱
You're my world, my heart, my soul
你是我的世界,你的心,我的靈魂

If you ever leave
如果你離去
Baby, you would take away everything good in my life
宝贝 你将会带走我生命中所有美好的事物
And tell me now
現在告訴我
How do I live without you
我該如何度過浻心愕囊雇?
I want to know
我想知道
How do I breath without you
失去你我該怎麼呼吸
If you ever go
如果你离开了
How do I ever, ever survive
我該怎麼繼續活下去
How do I
我該如何
How do I
我該如何
Oh, how do I live
失去你我該怎麼活下去
Without you, there would be no sun in my sky
失去你,我的天空將浻刑?
There would be no love in my life
我的人生再也浻袗?
There would be no world left for me
我將失去全世界
And I....Baby, I don't know what I would do
寶貝,我不曉得我還能做什麼
I'd be lost if I lost you
失去你,我將迷失自我
If you ever leave
如果你離去
Baby, you would take away everything real in my life
宝贝 你将带走我生命中的一切
And tell me now
現在告訴我
How do I live without you
我該如何度過浻心愕囊雇?
I want to know
我想知道
How do I breath without you
失去你我該怎麼呼吸
If you ever go
如果你走了
How do I ever, ever survive
我該怎麼繼續活下去
How do I
我該如何
How do I
我該如何
Oh, how do I live
失去你我該怎麼活下去
If you ever leave
如果你離去
Baby, you would take away everything
寶貝,你將帶走一切
Need you with me
我需要你在我的懷裡,需要你的擁抱
Baby, cause you know that your everything good in my life
宝贝 因为你知道在我的心里你是完美的
And tell me now
現在告訴我
How do I live without you
我該如何度過浻心愕囊雇?
I want to know
我想知道
How do I breath without you
失去你我該怎麼呼吸
If you ever go
如果你走了
How do I ever, ever survive
我該怎麼繼續活下去
How do I
我該如何
How do I
我該如何
Oh, how do I live
我該怎麼活下去
Without you....
浻心愕囊雇?


评论
热度(27)

© songscs | Powered by LOFTER